03:14

PENYEDIAAN PRODUK

Penanaman pokok dibuat secara manual dan benih yang terpilih sahaja diambil untuk disemai. kami hanya menggunakan baja organik dan tidak menggunakan racun serangga, sebarang serangan makhluk perosak ditangani secara manual.


pokok herba keladi tikus yang telah matang..


penanaman keladi tikus secara manual.

Produk ini disediakan secara manual. Kami telah menanam dan memproses sendiri produk ini. Kami mementingkan kualiti didalam setiap penghasilan produk dan hanya pokok yang segar dan terbaik sahaja yang dipilih untuk dikeringkan dan diproses untuk dijadikan penawar.



PENGILANGAN DAN PEMPROSESAN ADALAH BERTARAF GMP.


Antara mesin yang digunakan untuk memproses produk ini. Kebersihan persekitaran juga dititikberatkan bagi membolehkan pengguna mendapat barangan yang paling berkualiti dari kami. Kami menjamin mutu produk yang kami dikeluarkan.


Produk kami menggunakan 100% herba dan tiada campuran bendasing serta dijamin 100% bebas daripada bahan kimia,racun perosak atau bahan-bahan campuran lain


Pokok keladi tikus yang telah mencapai tempoh matang.Sebanyak hampir 10 kilogram pokok segar diperlukan bagi menghasilkan 1 kilogram herba kering. Masa yang biasanya diambil untuk pembesaran anak pokok adalah selama 3 - 4 bulan.




Bermula dengan kajian dan penyelidikan yang dibuat secara perseorangan, pengusaha herba keladi tikus,Hj Md Ashari(MA Alam Sekitar)Universiti Putra Malaysia. kini adalah salah seorang yang paling aktif dalam usaha untuk menyebarkan penggunaan herba ini kepada masyarakat, dengan pengalaman dan usaha yang gigih serta semangat dan dorongan, Hj Md Ashari kini telah mengeluarkan produk keladi tikus (Super Typhonium Flagelliforme) yang telah menyembuhkan lebih dari 100 orang pada masa kini dan berharap dapat membantu menyembuhkan pesakit yang menghidapi kanser pada masa akan datang.