02:44

TESTIMONI






Hjh Safinah Bt Hj Ibrahim, berumur 47 tahun,bekerja sebagai guru tadika disahkan mengidap barah payudara pada tahun 2008. peringkat awal dimana beliau merasakan benjolan yang keras di bahagian payudaranya.Beliau cepat berasa letih dan tidak bertenaga serta tiada selera makan.

Setelah mengambil kapsul Keladi Tikus SuperTyphonium Flagelliforme selama satu bulan,
dengan dosej 3 biji pagi dan tiga biji petang,beliau telah merasa bertenaga semula dan benjolan pejal dibahagian payudaranya semakin mengecil. Terus menggunakan kapsul Keladi Tikus pada bulan berikutnya dengan dosej dua biji pagi dan dua biji petang, kini beliau telah sembuh sepenuhnya. Kini beliau dapat menjalankan tugas dengan sempurna, mujurlah penyakitnya dapat dikesan pada peringkat awal dan beliau terus menggunakan Kapsul Keladi Tikus. Adalah lebih baik bagi beliau dan mana-mana pesakit walaupun telah sembuh terus menggunakan keladi tikus sekurang-kurangnya 2 biji sehari dengan satu biji pagi dan satu biji petang ataupun 2 biji di sebelah petang untuk menghindari daripada dihinggapi semula penyakit barah, InsyaAllah.






Adik Nur Sabiha yang menjadi pengidap tumor kanser di kepalanya sejak berusia 8 tahun dan telah menjalani 4 kali pembedahan(99-03-05-06) mula menggunakan produk kami selepas pembedahan ke 4 dan pada peringkat awal (1-3 botol pertama pesakit mengambil 3 biji pagi dan 3 petang), yang telah lemah tidak dapat berdiri, kurus, keguguran rambut, tiada selera makan telah merasakan lebih tenaga, kembali berselera untuk menjamah makanan-makanan lembut.

Selepas 6 bulan memakan kapsul 2 biji pagi 2 biji petang, pesakit telah dapat berjalan didalam rumah, tubuh semakin berisi dan berselera untuk makan. Pesakit telah dibawa ke hospital kota bharu untuk pemeriksaan dan doktor menyatakan dia telah bebas sepenuhnya dari kanser, Alhamdulillah.

Masih lagi ragu-ragu dengan keputusan pemeriksaan di Kota Bharu, bapa pesakit telah membawanya ke hospital Pulau Pinang dan menjalankan pemeriksaan sekali lagi dan keputusannya juga pesakit telah sembuh sepenuhnya.

Sehingga kini, pesakit telah kelihatan sangat ceria terus mengambil kapsul keladi tikus 2 biji sehari dan Alhamdulillah, badannya semakin berisi, boleh berjalan di halaman dan rambutnya telah tumbuh semula.


surat pengesahan daripada Hospital Universiti Sains Malaysia (USM).

PERHATIAN:-SEMUA TESTIMONI PESAKIT ADALAH MENDAPAT KEBENARAN DARIPADA PIHAK MEREKA UNTUK TUJUAN MAKLUMAT SAHAJA.KAMI AKAN MENYIARKAN LEBIH BANYAK TESTIMONI TERBARU JUGA TESTIMONI DALAM FORMAT VIDEO DALAM SEDIKIT MASA LAGI UNTUK TUJUAN MAKLUMAT ANDA.TERIMA KASIH